יום שבת, 19 בנובמבר 2016

מתי נזמין מנעולן בתל אביב?

המקרים הנפוצים ביותר להזמנת מנעולן הם כאשר:
1. אבד לכם המפתח לבית או לרכב. אין מפתח רזרבי ואין דרך אחרת להיכנס פנימה. במקרה כזה מנעולן מקצועי יפרוץ פנימה, ואף מומלץ להיעזר בו כדי להחליף את המנעולים.
2. ננעל המפתח בתוך הבית או הרכב. בדומה לסעיף הקודם- מנעולן מקצועי יפרוץ פנימה, הפעם אין צורך להחליף מנעולים שכן אתם יודעים מהו מיקום המפתח, הוא פשוט אינו נגיש כרגע.
3. החלפת מנעולים- ישנם מצבים מסויימים בהם כדאי להחליף מנעולים. למשל- בעת מעבר לדירה חדשה או לאחר פריצה וגרימת נזק. לעיתים החלפת המנעולים אינה בגדר המלצה, כאשר מנעול נהרס לחלוטין עלינו להחליף אותו בעזרת מנעולן מקצועי.
האם אני חייב להזמין פורץ מנעולים בתל אביב או שניתן לפרוץ את הדלת בכוחות עצמי?
זו שאלה שחוזרת על עצמה פעמים רבות. אין אחד שנקלע לסיטואציה בה הוא צריך לפרוץ דלת, ולא העלה בדעתו לנסות ולפרוץ לבד. הרי, כמה מסובך זה כבר יכול להיות?
הרשו לנו להפתיע אתכם- מסובך מאוד! עבודתו של המנעולן היא עדינה ומורכבת ומצריכה ידע וניסיון רב כדי לבצע אותה בצורה איכותית ונכונה.
אסור בתכלית האיסור לנסות ולפרוץ דלת לבד, זאת משום שסביר להניח שפשוט לא תצליחו, לא רק שתבזבזו לעצמכם זמן יקר, אתם עלולים לפגוע בדלת, במנעול ואפילו בעצמכם.
במקרה הטוב בזבזתם לעצמכם חצי שעה של ניסיונות ורק אז התקשרתם להזמין פורץ בתל אביב. במקרה הרע, פורץ חובבן שינסה לפרוץ מנעול, בסבירות גבוהה מאוד ישבור אותו עד למצב שאין דרך לתקנו או יפגע בדלת ותיאלצו להחליף גם אותה. במקרים מסויימים תוכלו גם להיפצע בעצמכם בעת הפעלת כוח רב על הדלת והמנעול.
המנעולים כיום הם איכותיים מאוד וכמעט בלתי אפשרי לשבור אותם בכוח. להפך! עבודה עדינה של מנעולן מקצועי עשויה להציל את המנעול וכך לא תאלצו להחליף אותו גם לאחר הפריצה.
לסיכום- אם אתם תקועים וזקוקים לפריצה, התקשרו לאיתי מנעולים, תקבלו שירות איכותי ומקצועי ונחלץ אתכם בצ'יק צ'ק. התקשרו עוד היום לאיתי מנעולים, לקבלת ייעוץ אישי והצעת מחיר.
 פורץ מנעולים בתל אביב


ברוכים הבאים למנעולן בתל אביב

מנעולן מסביב לשעון מספקים שירותי מנעולן 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בתל אביב. בתל אביב ישנם מנעולנים מוסמכים ומורשים בעלי תעודה וניסיון רב שנים בתחום המנעולנות, פשוט תירגעו ותסמכו עלינו שנגיע במהרה ונפתור את הבעיה. מנעולן בתל אביב מקפידים על שני דברים מאוד חשובים והם איכות השירות שלנו ורמת המקצועיות בשטח שעליהם אנו לא מתפשרים!
מנעולן מסביב לשעון מעסיקה שלושה מנעולנים בתל אביב על מנת להבטיח זמן תגובה מהיר מאוד בכל שעות היום או הלילה לתושבי תל אביב והסביבה, כל מנעולן בתל אביב הוא בעל ניסיון של למעלה מ 3 שנים בתחום המנעולנות ואף נבדק על ידי צוות המומחים של מנעולן מסביב לשעון. אנו דואגים להיפגש עם כל המנעולנים שלנו לרענון על שיפור השירות ללקוח ועדכונים מקצועיים בתחום המנעולנות. כל מנעולן בתל אביב מטעם מנעולן מסביב לשעון למד מנעולנות במחלקת לימודי החוץ במכללת תל אביב ובנוסף עבר הכשרה מקצועית נוספת בשטח מטעם מנעולן מסביב לשעון.
בכדי לשמור על רמת השירות הגבוהה שלנו אנו מתקשרים בצורה אקראית ללקוחותינו בתל אביב לקבלת משוב על השירות והמקצועיות של המנעולן בתל אביב מטעמנו.
 מנעולן בתל אביב